خواب نامنظم و استفاده از فندک اتمی علامت اعتیاد به شیشه است
موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 395
بازدید کل : 80686
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, :: 14:29 :: نويسنده : مرتضی عربي

رئیس سازمان مردم نهاد گنگره 60 گفت: مصرف کنندگان شیشه در ابتدای مصرف خود ممکن است 2 تا 3 شبانه‌روز نخوابند و بعد از آن همین مقدار پشت سر هم خواب باشند همچنین مصرف مایعات زیاد و استفاده از فندک‌های اتمی از دیگر علائم ابتدایی مصرف شیشه است.


حسین دژاکام در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، با اشاره به علائم مربوط به مصرف شیشه اظهار داشت: مصرف کنندگان شیشه ممکن است 2 تا 3شب پشت سر هم نخوابند، از مایعات بیشتر استفاده کنند و غذا هم نخورند و پس از این مدت چند شبانه‌روز ممکن است بخواهند لذا یکی از علایم مصرف شیشه در افراد خوابهای نامنظم است.

وی افزود: استفاده ‌از فندک‌های اتمی نیز یکی دیگر از نشانه‌های مصرف شیشه است که البته این علائم، علائم ابتدایی مصرف است.

دژاکام تصریح کرد: در مرحله بعد سوءظن شدید نسبت همسر و دوستان و اینکه تصور می‌کنند تحت کنترل و مراقبت هستند همچنین اینکه در خانه می‌گردند که دوربین مخفی وجود نداشته باشد از دیگر نشانه‌های مصرف شیشه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مصرف این ماده مخدر ممکن است قتل را در پی داشته باشد متاسفانه معتادان به این ماده را نمی‌توان درمان کرد. لذا این افراد را باید به کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد برد تا بتوان برای آنها کاری کرد.


رئیس کنگره 60 ادامه داد: مصرف کنندگان شیشه شخصیت خود را بالا می‌دانند و فکر می‌کنند که معتاد نیستند و فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند و این دیگرانند که متوجه خیلی چیزها نیستند.

دژاکام یادآور شد: اگر این افراد را برای درمان به بیمارستانها ببرند فرار می‌کنند لذا باید این افراد به کمپ‌های مجاز برده شوند و2 تا 3 ماه در آنجا تحت مراقبت قرار گیرند.

وی اضافه کرد: باید در ابتدای درمان به آنها القاء کرد که آنها مصرف کننده هستند چرا که متأسفانه ابتدا این ماده را به عنوان لاغر کننده یا نیروزا در باشگاه‌های بدنسازی استفاده می‌کردند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: